Boostified bildar en Advisory board och tar in experter inom influencer marketing.
“Vi är redo att jobba mot den Europeiska marknaden och behöver deras expertis. Vi vill bygga en stark advisory board som kan vara med och påverka influencer-branschen från en influencers synvinkel”, Karna Rennéus, ordförande i Boostifieds Advisory board.

Medverkande i Boostifieds Advisory board är Frida Fahrman, Nicole Falciani, Josefin Dahlberg, Hanna Friberg, Luca Deasti och Tim Lindqvist från “Arga skånska män”.

“Det är exakt sånt här som behöver tillföras till marknaden! Otroligt inspirerande och proffsigt av er”, säger Frida Fahrman som jobbat med sina sociala medier i över 15 år.

Syftet med Boostifieds Advisory board är att vara med och påverka bolaget rörande frågor inom influencer marketing och lyfta det som händer i branschen, genom att ta hjälp av både proffsiga nykomlingar och veteraner kan Boostified utveckla sina tjänster ytterligare. “Vi skapade Boostified för att göra det möjligt för ALLA att bli en influencer, där man enkelt kan bygga sin karriär”, säger iMad Ibrahim, medgrundare.